یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شمار کاربران تلفن همراه کره شمالی از نیم میلیون نفر فراتر رفت

تیک نیوز

دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲:۰۰


در سه ماهه اول سال 2011، شمار مشترکان کورولینک از مرز نیم میلیون نفر فراتر رفت و به بیش از 535 هزار مشترک رسید.

وایمکس نیوز - در سه ماهه اول سال 2011، کورولینک تلاش‎های خود را در دو زمینه اصلی متمرکز کرده است: افزایش تعداد مشترکان و حداکثر سازی درآمد ارزی.

این اهداف توسط رویکردی سه گانه تحقق می‎یابد که شامل ارایه محصولات و خدمات خلاقانه به بازار، حفظ بازار فروش قوی در شهرهای بزرگ و گسترش پوشش شبکه به بخش بزرگتری از جمعیت کره است.

در فوریه 2011، کورولینک محصولی را با نام "یورو پکز"( Euro Packs) عرضه کرد. یوروپکز کارت‎های شارژ مجدد هستند که مشترکان به یورو خریداری می‎کنند و از خدمات ارزش افزوده و ارتباطات صوتی مجانی در ساعات غیر اوج مصرف بهره‎مند می‎شوند. انگیزه اصلی ارایه این محصول، افزایش درآمد یورویی کورولینک بوده که با موفقیت روبرو شده است.

در ژانویه 2011، برای اولین بار در کره کورولینک خدمات MMS را به مشترکان خود عرضه کرد که با اقبال عموم مواجه شده است.

کورولینک برای خدمات ‎دهی بهتر به مشترکان خود و جذب مشتریان بیشتر، شبکه توزیع وسیعی را فراهم کرده که شامل 18 فروشگاه داخل پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی و 8 فروشگاه در شهرهای بزرگ است.

شبکه کورولینک در حال حاضر شامل 341 ایستگاه پایه در پیونگ یانگ، 14 شهر بزرگ و 72 شهر کوچک می‎شود. 22 بزرگراه نیز تحت پوشش شبکه قرار دارد. در پایان سه ماهه اول 2011، شبکه کورولینک 13.6 درصد از خاک کره و 92 درصد از جمعیت آن را پوشش داده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو